har lärt mig säga hej på kinesiska!

Hej alla Jag börjar så vel så här.En kompis som heter Ajda hade opererat tån men nu är hon i skolan igen och går med krykor. Och idag i skolan var det mycket roligt tycker jag vi fick gäster några studenter dem var några tjejer en var tysk och en annan   kines och japan och hong kong a många olika länder kom dem tjejerna i från eller var och en menar jag naturligtvis aja men jag lärde mig säga hej på kinesiska och skriva det på kinesiska.Men så här stavas det på svenska ni hau tror jag.Aja sen gick vi och såg på teater sen åt vi lunh och sen hade vi slöjd jag skärde mig i träslöden med en såg men vi skratate mycket och retades med andra.Sen hade vi mys i myset lekte vi sanning eller konka. Ja det var allt och nu är jag bjuden på ett klas min kompis Nor ska fylla år hon blir 12 och jag ska fylla år 7mars inte så långt kavar min lärare fyller också år den dagen.ses måste gå nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0