hej hej ♥tja tja

Hej!

Tja alla det var länge sen jag skrev på min blogg ja om ni undrar vad jag gjorde idag,
jag var på min kompis kallas hon heter också Sara som jag,
hon är ass snäll allså en jätte bra kompis är hon alla mina kompisar är det föresten dem är BÄST!
Ja alla tycker att deras kompis är bäst!
a och senare var jag men min sysling hon är 18år tror jag eller? men aja!
Hennes syster kunnde inte komma för att hon hade prov,
hennes syster är också nånting i de åldern.
Dem är ass gryma dem är super duper snälla♥.
aja ska gå nu ses alla! bjuder på några Darin bilder.




//$ara//
































 

 

Det var allt jag har mera Darin bilder men årkar inte nu!

ska gå ses.


Kommentarer
Postat av: Din sysling <3

Skit bra blogg hjärtat fortsätt så puss älskling älskardiig <3<3

2010-03-31 @ 16:36:35
Postat av: grace

hej jag tror att du är lite kär

2010-04-07 @ 19:39:43
URL: http://animegirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0